Tickets

Tickets voor Djemaa el Fna Rotterdam koop je online of aan de deur. Let op: voor zondag 24 september zijn alleen nog tickets aan de deur te koop.

Alle bezoekers die ons terrein betreden gaan akkoord met ons huisreglement. klik hier om het huisreglement te lezen.

Ticket tarieven
Dagkaart vrijdag / zaterdag / zondag: 4,- euro

Een ticket geeft je toegang tot het terrein van Djemaa el Fna Rotterdam en de meeste programmaonderdelen zoals (muziek)optredens en talkshows. Voor sommige programmaonderdelen kan een extra bedrag gevraagd worden. De ondernemers op het terrein rekenen hun eigen prijzen voor het eten. De organisatie kan dit niet voor hen bepalen maar we doen ons best om met de ondernemers af te spreken dat de prijzen redelijk blijven.

Kinderen en senioren
Kinderen t/m 11 jaar en 65+ ers mogen gratis Djemaa el Fna Rotterdam bezoeken. In de online ticketshop kun je deze gratis plaatsen reserveren. Bij de entree wordt om legitimatie gevraagd.

Tickets online kopen
E-tickets koop je online in de ticketshop.
Per ticket betaal je 0,75 euro transactiekosten.
De online kaartverkoop van dagtickets stopt om 12:00 uur op de betreffende dag (vrijdag om 16:00 uur). Daarna kun je alleen aan de deur nog tickets kopen.

Met een e-ticket
– Hoef je niet in de rij te staan bij de entreekassa, maar kun je via de fast lane naar binnen.
– Ben je zeker van toegang, ook als het druk is. Wel kan het zijn dat je bij extreme drukte even moet wachten tot er weer plek is.

Tickets aan de deur kopen

Tickets aan de deur kopen kan, maar houd er rekening mee dat je (zeker met mooi weer) in de rij staat. Mocht het terrein vol zijn, dan kan het zijn dat we tijdelijk geen mensen meer toelaten. Alleen e-tickethouders kunnen dan nog naar binnen, tot de drukte minder wordt.

Programmaonderdelen met kaartverkoop
Voor een aantal programmaonderdelen verkopen we nog losse kaartjes. Dat zijn masterclasses, voorstellingen of tours waarbij je ook wat te eten krijgt. Om deze programmaonderdelen te bezoeken heb je dus een toegangskaart + een ticket voor het programma nodig. Het is aan te raden om dit online te reserveren.

Het gaat om:
Toen ma naar Mars vertrok
De Benali Food Tour
De culinaire masterclasses

Pinnen
De meeste ondernemers op het terrein hebben geen pinapparaat. Je kunt pinnen en extra geld opnemen bij de entreekassa en de bar op het terrein. Deze service is niet onbeperkt, dus indien je in de gelegenheid bent, neem dan zelf contant geld mee.

Huisdieren
Huisdieren mogen het festivalterrein niet op. Hulpdieren zoals blindengeleidehonden mogen wel het festivalterrein op.

Veelgestelde vragen

Als ik het terrein verlaat, moet ik dan een nieuw ticket kopen?
We gaan er in principe van uit dat je bij het verlaten van het terrein ook je bezoek aan het festival beëindigt. Je kunt dus niet zomaar het terrein op en aflopen.

Kan ik mijn e-ticket op mijn telefoon laten zien?
Dat kan, maar heel belangrijk: zet wel de brightness op z’n hoogst. Houd ook altijd je telefoon zelf vast of leg deze even neer op een tafel tijdens het scannen, zodat je niet het risico loopt dat je telefoon beschadigd raakt.

Wat zijn de openingstijden van Djemaa el Fna Rotterdam?
Vrijdag 22 september: 17:00 – 23:00 uur
Zaterdag 23 september: 13:00 – 23:00 uur
Zondag 24 september: 13:00 – 22:00 uur

Laatste toegang 30 minuten voor sluit terrein.

Hoe bereik ik Djemaa el Fna – Eetplein Rotterdam?
Bekijk de locatie op Google Maps.

Openbaar vervoer
Het festivalterrein (Museumpark) is op loopafstand van Centraal Station (10 min), Metrostation Eendrachtsplein (3 min) en Tramhalte Museumpark (1 min).

Parkeren
Parkeren kan het beste in de parkeergarage onder het plein, dat is goedkoper dan op straat parkeren. Bekijk deze website voor tarieven:

Je kunt ook reserveren voor extra korting:

Heb je nog meer vragen? Mail dan naar djemaa@stichtingdeloodsen.nl
of bel van 21 t/m 24 september 2017 naar 06-30774909 (tussen 11:00 en 22:00 uur)