Welkom op de aanmeldpagina voor Djemaa el Fna Rotterdam 2018!

Aanmeldingen voor de nieuwe editie in 2018 (21 t/m 23 september) zijn geopend!
Deelname kan alleen voor alle 3 de dagen
* Raadpleeg hier de actuele informatiebrochure en de algemene voorwaarden

* Aanmelden kan uitsluitend via het online aanmeldformulier
* Aanmelden kan in principe t/m 20 april 2018 (indien er nog plaatsen beschikbaar zijn zal deze periode worden verlengd)

Vorig jaar mochten wij tijdens Djemaa el Fna Rotterdam ruim 24.000 bezoekers verwelkomen. Dit jaar vindt alweer de 6e editie plaatst, en ook nu zijn we weer op zoek naar marktkraamhouders, die samen met ons een groots festival neer willen zetten in de sfeer van Djemaa el Fna in Marrakech. We zoeken enthousiaste ondernemers, die mooie, smakelijke, ambachtelijke en authentieke producten willen verkopen. Dat kan food of non-food zijn.

Prijzen

Voor een standplaats voor food zit er standaard 1 stroomgroep (à 3000W/220V) inbegrepen.
Voor een standplaats voor non-food zit er standaard 1 stroompunt (à 1000W/220V)  inbegrepen. Tegen bijbetaling kunt u meer stroom afnemen. Zie informatiebrochure voor meer uitleg.

Ons festivalconcept gaat uit van verkoop vanuit marktkramen. Indien u interesse heeft om deel te nemen met een andere verkoopwagen (zoals foodtrucks) dan gelden hier andere tarieven voor.

Let op: deze prijzen en afspraken gelden voor marktkraamhouders die gerechten of producten aanbieden die past bij ons eetplein. Voor kraamhuur t.b.v. werving, reclame of andere promotie-activiteiten gelden commerciële tarieven. Gebruik hier niet het aanmeldformulier voor, maar neem persoonlijk contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Informatie en voorschriften
Wij vragen u voor u zich gaat aanmelden alle informatie goed door te nemen om verrassingen te voorkomen. In onze informatiebrochure kunt u alle spelregels en uitleg vinden voor deelname. Tevens gelden er algemene voorwaarden op het moment als u het aanmeldformulier indient.

Download de informatiebrochure en algemene voorwaarden hier:
Informatiebrochure
Algemene Voorwaarden

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) controleert of professionele en particuliere verkopers op markten en evenementen zich houden aan de hygiëneregels bij het aanbieden van eten en drinken. Dit vinden wij als organisatie ook erg belangrijk! Wij attenderen u op de wettelijke hygiëne voorschriften waar ondernemers op Djemaa el Fna Rotterdam aan dienen te voldoen: klik hier.

Meld u hier aan!

Door het aanmeldformulier in te vullen kunt u aangeven interesse te hebben in deelname aan Djemaa el Fna Rotterdam. Let op: het invullen van dit formulier betekent niet dat er automatisch een plek voor u is gereserveerd. U ontvangt van ons een bevestigingsmail dat uw aanmelding binnen is. Wij nemen vervolgens contact met u op over het verdere proces.

Aanmeldformulier

Voor al uw vragen kunt u contact met ons opnemen middels dit e-mailadres: djemaa@stichtingdeloodsen.nl.

Alle informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door de organisatie geen aansprakelijkheid worden aanvaard.