Welkom op de aanmeldpagina voor Djemaa el Fna Rotterdam 2017!

Ondernemers kunnen zich aanmelden voor de nieuwe editie in 2017 (22 t/m 24 september). Interesse? Lees hier alvast meer over deelnemen en vul vrijblijvend het aanmeldformulier in. Let op: de informatie op deze pagina is onder voorbehoud en kan nog gewijzigd worden.

Vorig jaar mochten wij tijdens Djemaa el Fna Rotterdam ruim 24.000 bezoekers verwelkomen. Voor de editie van dit jaar zijn we weer op zoek naar kraamhouders, die samen met ons een groots festival neer willen zetten, in de sfeer van Djemaa el Fna in Marrakech. We zoeken enthousiaste ondernemers, die mooie en/of smakelijke, authentieke producten willen verkopen. Dat kan food of non-food zijn.

Door het aanmeldformulier in te vullen kunt u aangeven interesse te hebben in deelname aan Djemaa el Fna Rotterdam. Let op: het invullen van dit formulier betekent niet dat er automatisch een plek voor u is gereserveerd. U ontvangt van ons een autoreply om te bevestigen dat uw aanmelding binnen is. Wij nemen vervolgens contact met u op over het verdere proces.

Let op: deze prijzen en afspraken gelden voor kraamhouders die een dienst of producten aanbieden die past bij onze souk. Voor kraamhuur t.b.v. werving, reclame of andere promotie-activiteiten gelden commerciële tarieven.

Prijzen

Er is bij een food kraam standaard 1 stroomgroep (à 220V), en bij een non-food kraam standaard 1 stroompunt inbegrepen. Tegen bijbetaling kunt u meer stroom afnemen. Zie informatiebrochure voor meer details.

Geef op tijd door hoeveel stroom u nodig heeft en ontvang 20% korting op uw extra stroomafname. Deze aanbieding is geldig tot 20 juli 2017.

In onze informatiebrochure kunt u alle voorwaarden voor deelname doorlezen, inclusief de prijzen. Tevens gelden er Algemene Voorwaarden bij deelname.

Download de informatiebrochure en Algemene Voorwaarden hier (wijzingen onder voorbehoud):

Informatiebrochure

Algemene Voorwaarden

Lees meer over de wettelijke hygiëne voorschriften waar ondernemers op Djemaa el Fna – Eetplein Rotterdam aan dienen te voldoen: klik hier.

Indien u een andere vraag heeft kunt u een email sturen naar djemaa@stichtingdeloodsen.nl.

Let op: alle bovenstaande informatie en prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen nog onderhevig zijn aan wijzigingen voor de editie van 2017.

Aanmeldformulier

Persoonlijke Informatie

Voornaam *

Achternaam *

Straat en huisnummer *

Postcode *

Woonplaats*

Telefoonnummer (mobiel) *

Zakelijke Informatie

Deelname als particulier of bedrijf? *
ParticulierBedrijf

Bedrijfsnaam

Factuuradres of postadres, indien anders dan bovenstaand

Verkoop van food of non-food producten? *
FoodNon-FoodBeiden

Wij moeten jaarlijks veel ondernemingen afwijzen, daarom ontvangen we graag een motivatie om ons te helpen bij deze beslissing.

Waarom vindt u dat uw onderneming bij Djemaa el Fna Rotterdam past? Vermeld hier ook website en/of social media van uw onderneming, indien u deze heeft.

Indien u gaat koken:
Welke gerechten en producten biedt u aan en tegen welke prijs? Denk bij gerechten ook aan hapjes vanaf € 2,50 en vegetarische opties.

Informatie Bijeenkomst

Alle informatie bijeenkomsten hebben reeds plaatsgevonden. Indien u uw aanmelding na 15 mei heeft ingediend zal u persoonlijk een reactie ontvangen over het verdere proces.